Hou je van fashion, fashion en nog is fashion?
In deze site vind je het allemaal!
Mailen kan naar rooslovesfashion@gmail.com

Lots of Love



maandag 2 augustus 2010

ja, ik weet. zomervakantie is een feit. een leuke feit, ik bedoel, wie vind het nou niet leuk om aan het strand te zitten, geen school te hebben, een zonnebril op te doen, en te feesten en lang uitslapen? ik zweer, diegene die dat niet leuk vind is compleet debiel.
maar op een geef moment, is  de zomervakantie saai. dan moet je iets doen. Ik ging naar het winkelcentrum, bij mij in de buurt. niet alleen om dat ik iets nodig had, (ik snakte naar een fancy met zwartwit drop)maar ook om naar de kleren te kijken. 
In een basic outfit: Rood adidasjack, lang wit hemdje, h&m broek, zonnebril,(het regende, maar om nog een beetje undercover te blijven) en paars blauwe vans, ging ik kleding zoeken. Mijn winkel centrum, is een mix van die ordinaire types, die allemaal nep merken dragen, van die blonde, bakfiets moeders, met van die kinderen met Hema kleren, die nooit iets fouts doen., van die enge mannen, met een blikje bier, van die drukke rijke vaders, van van die straatjongens die alleen maar snoep kopen, studenten,pubers, en natuurlijk geweldige modebewuste mensen met een rood Adidas jack en paars blauwe vans, hoewel, van dat laatste is er natuurlijk maar 1.

Mijn outfit:

















Wat ik wou zeggen, lieve mensen, tuurlijk is het goed om je eigen stijl te hebben,
maar het is niet goed om als een slons of slet eruit te zien.
maar, sommige mensen hebben nu eenmaal geen mode gevoel, en die hebben iets nodig,
een goede modeblog misschien?

 je weet me email
je weet me blog
je weet me naam.


je weet dat dit het beste is wat je ooit is overkomen.






~xxx~


~xxx~


~xxx~


FashionRoos

Geen opmerkingen:

Een reactie posten