Hou je van fashion, fashion en nog is fashion?
In deze site vind je het allemaal!
Mailen kan naar rooslovesfashion@gmail.com

Lots of Love



maandag 2 augustus 2010

we all love fashion.

ik ben Roos, 12 jaar oud, en schrijf over het fashion leven in A'dam en daar buiten,
mailen kan je me via rooslovesfashion@gmail.com, voor al je modevragen.




zomerjurkjes, 

bij zomer hoort strand, zee, zon. (behalve voor de zielige mensen, die regen krijgen of naar antartica gaan, hoewel, dat laatste lijkt me best vet.) maargoed, wat ook bij de zomer hoort zijn zomerjurkjes. Move over uggs Zomerjurkjes zijn het al helemaal  Sowieso zijn zomerjurkjes altijd goed, maar wat ik veel zie, zijn kleurrijke jurkjes, met een strak lijfje en een wat wijdere rok. 
i love it al, jij ook?



het tasje, het smalle lijfje, de wijde rok, ilovit.
 maargoed, voor de normale medemens is het niet te betalen,(en niet te passen) dus naar een goedkoper exemplaar zoeken.


  

                                                                                                            
Ogod, ik geloof dat ik verliefd word
.                                                      En dit allemaal gewoon in je eigen H&M.                                                   
                                               De h&m is zowiezo het dit jaar helemaal. (is het het dan nooit geweest?)


                              


                     Nougoed, lieve mensen, nu ga ik me aankleden,
heerlijk hoeveel fashion aan te bieden heeft.


                                                                    Lots of Love.


                                               JeRoos.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten